Has de enviar un correo electronic a Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. amb les següents dades:
NOM i COGNOMS
ADREÇA COMPLETA:
TELEFON DE CONTACTE:
Rebrás resposta amb el resum de l'activitat que tenim planificada per el any en curs aixi com la quota d'alta com associat IOMCAT.
Es recomanable registrarse en el web a fi efecte de poder compartir informació sobre les nostres activitats de la Vela de Radio Control.
Has d'anar al següent apartat del Fòrum:
Fòrum> Perfil > Editar > El meu avatar > Imatge d'avatar
Botó "Navega"
Has de triar la imatge que vols, al teu ordinador personal o xarxa local.
Botó "Carrega"
Puges la teva pròpia imatge al servidor.
Botó "Desar"
Confirmes els canvis.
Els membres enregistrats tenen accés als fòrums de l'Associació IOMCAT de vela r.c., on hi ha temes referents a:
Sovint s'exposa material gràfic (fotos i vídeo) de forma informal en aquests fòrums, en primícia per als usuaris enregistrats, previ a la publicació d'aquest material en notícies al portal, que requereixen una preparació més formal de la informació.
Dins d'aquests temes, també hi ha la possibilitat de participar en enquestes i concursos.
Hi ha diversos perfils d'usuaris: